دیجیتال مارکتینگ

با این 14 ترفند فالوور و لایک خود را بالا ببرید

با این 14 ترفند فالوور و لایک خود را بالا ببرید

این روز ها شبکه های اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. دو معیار اصلی سنجش در شبکه های اجتماعی ، لایک و فالوور می باشد. میزان لایک و فالوور یک صفحه در شبکه های اجتماعی مشخص کننده میزان محبوبیت و معروف بودن آن صفحه است.


شبکه های اجتماعی

با این 14 ترفند فالوور و لایک خود را بالا ببرید


1- همگام سازی شبکه های اجتماعی


این روز ها تعداد شبکه های اجتماعی زیاد شده است، ولی همچنان شما به سادگی می توانید تاثیرگذار ترین شبکه ها را انتخاب کنید. در قسمت تنظیمات در شبکه های اجتماعی ، گزینه ای به نام Integration وجود دارد که در صورت فعالسازی، شما با یک پست گذاری می توانید همان پست را در صفحات اجتماعی دیگرتان به اشتراک بگذارید.

10 ابزار برتر دیجیتال مارکتینگ


2- نشانی شبکه اجتماعی در سایت


شما به هر طریقی باید کاربران را به سمت شبکه های اجتماعی بکشانید. اگر شما سایت دارید، حتما یک گزینه شبکه های اجتماعی مشخص کنید و آدرس شبکه های اجتماعی خود را در آن قسمت قرار دهید. با این روش به سادگی کاربران سایت را به شبکه های اجنماعی می کشانید.

 


3- سرویس ویژه پیشنهاد دهید!


شما برای افزایش لایک و فاوور به پاداش های واقعی نیاز دارید. تمام کسب و کار های بزرگ دنیا این روش را حداقل یک بار امتحان کرده و جواب گرفته اند. محصول یا مبلغی را در ازای لایک و فالو کردن پیج، به عنوان پاداش به کاربران خود دهید تا آن ها را به همراهان همیشگی خود تبدیل کرده باشید.

شبکه های اجتماعی

با این 14 ترفند فالوور و لایک خود را بالا ببرید


4- به همکار نیاز دارید!


شما معمولا نمی توانید با کسب و کارهای مشابه خودتان همکاری داشته باشید، ولی می توانید با کسب و کارهایی که مکمل کار شما هستند همکاری کنید. برای مثال شخصی که در کار فروش موبایل است می تواند با کسانی که لوازم جانبی می فروشند همکاری کند. پیشنهاد مسابقه و تبادل تبلیغاتی بدهید تا فالوور خود را افزایش دهید.

 


5- محتوای دست اول!


شما نمی توانید فقط از محتوای دیگران استفاده کنید. شما با کمی تفکر باید محتوای جذابی تولید کنید که باعث شود کاربران همان محتوا را به اشتراک بگذارند. شما باید به هر طریقی که می توانید کاربران را با تفکر و احساسات خود همراه سازید تا شبیه خانواده ای شوید که از احساسات هم خبر دارند.

 


6- تبلیغ پیج کاری در پیج شخصی


همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، شما هرکاری برای تبلیغ و جذب مخاطب برای شبکه های اجتماعی خودتان باید بکنید. یک راه موثر و مفید این است که آدرس پیج کاری خود را بالای صفحه ( در قسمت bio ) قرار دهید. همچنین اگر کارمند دارید حتما از آن ها بخواهید که آدرس صفحه کاری را در بالای صفحه شخصیشان قرار دهند.

شبکه های اجتماعی

با این 14 ترفند فالوور و لایک خود را بالا ببرید


7- بخش تماس با ما


اگر یک چرخی در سایت های معتبر بزنید، با گزینه ای به نام تماس با ما مواجه می شوید. قسمت تماس با ما، شامل آدرس تمامی شبکه های اجتماعی شما می باشد. به یاد داشته باشید این قسمت تنها راه ارتباطی کاربران با شما می باشد، بنابراین از این قسمت قافل نشوید.

 


8- شماره کاربران را بگیرید


شما باید از هر فرصتی برای انتقال کاربران به شبکه های اجتماعی خود، استفاده کنید. در سایت از کاربران برای عضویت شماره تلفن دریافت کنید و در شرکت یا مغازه خود، شماره مشتریان را بگیرید. سپس زمان بگذارید و صفحات شخصی مشتریان را از طریق شماره تلفنشان بدست آورید و پیام های تبلیغاتی خود را برایشان ارسال کنید.

 


9- جوابگو باشید


همانطور که اشاره کردیم شما باید به تولید محتوای جذاب و دست اول بپردازید. اما این پایان ماجرا نیست و شما باید به شکل منظم هر روز پاسخگوی مشتریان و کاربران باشید تا شکایت یا پرسشی در ذهن مخاطبین باقی نماند. توجه داشته باشید این کار را هر روز انجام دهید تا مبادا نظر یا شکایتی از دست شما برود.

شبکه های اجتماعی

با این 14 ترفند فالوور و لایک خود را بالا ببرید


10- منتظر فالوور نمانید


شما نباید در انتظار افراد باشید تا شما را لایک یا فالو کنند. یک لیست از صفحاتی که با کسب و کار شما یکی هستند یا به هم مربوط می شوند را پیدا کنید. سپس شروع کنید به جذب مخاطبینی که آن صفحه را فالو یا لایک کرد اند. این یک روش ساده و رایگان برای جذب فالوور می باشد.

 


11- یک شبکه اصلی!


امروزه تعداد شبکه های اجتماعی رو به افزایش است. شما باید نهایت استفاده را از این شبکه ها ببرید ولی، سعی کنید بیشتر انرژی خود را فقط روی یک شبکه بگذارید. روی شبکه ای این انرژی را بگذارید که می دانید مخاطبان شما اکثرا در همان شبکه اجتماعی هستند.

 


12- هشتگ ها!


هشتگ ها یک استراتژی عالی برای شما محسوب می شوند. در ابتدا تا جایی که ممکن است سعی کنید از هشتگ هایی استفاده کنید که به کار شما مرتبط هستند. با کمی تحقیق به راحتی می توانید هشتگ های محبوب مخاطبانتان، در شبکه های اجتماعی را بیابید.

شبکه های اجتماعی

با این 14 ترفند فالوور و لایک خود را بالا ببرید


13- ایجاد انگیزه!


همانطور که اشاره کردیم شما باید با برگذاری مسابقه و… کاربران را به فالو کردن پیج خودتان ترغیب کنید. به هر طریقی که می توانید به کاربران انگیزه بدهید. برای مثال تخفیفاتی را تعیین کنید و به کسانی بدهید که پیج شما را برای اولین بار فالو کرده اند.

 


14- با نمک باشید!


شما باید محتوایی را تولید کنید که باعث شود مخاطبانتان، آن محتوا را به اشتراک بگذارند. طبق آمار، پست های طنز میزان اشتراک گذاری بالاتری نسبت به مابقی موضوع ها دارند.

 

کلام پایانی

مطالبی که در مقاله ی ( با این 14 ترفند فالوور و لایک خود را بالا ببرید ) خواندیم، دریاره راه های افزایش لایک و فالوور در شبکه های اجتماعی بود. همچنین شما می توانید در قسمت مقاله های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ ، مقاله های بیشتری، با هدف افزایش فروش مطالعه فرمایید.

جهت خواندن مقاله 6+1 اصل طلایی در تبلیغات اینستاگرام کلیک کنید

🔴 بی صبرانه منتظر نظر، انتقاد یا پیشنهاد شما در بخش دیدگاه هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *