بازاریابی و فروش

این 20 قانون فروش را بشناسید

این 20 قانون فروش را بشناسید

در قدم اول، قبل از 20 قانون فروش ، شما اگر نگرش مثبت نسبت به کاری که انجام می دهید نداشته باشید، موفقیتی هم نخواهید داشت. نگرش خود را مثبت کنید و به کاری که می کنید ایمان داشته باشید تا به موفقیت برسید. تا انتهای مقاله با ما باشید تا این 20 قانون فروش را با یکدیگر مرور کنیم.


فن فروش

این 20 قانون فروش را بشناسید


1. خودتو باور کن!


اصلی ترین ابزار فروش شما، ذهن شما است. اگر خودتان نمی توانید پس به دنبال کسانی باشید که کار شما را پیش ببرند.

 


2. اصول فروش را یاد بگیرید


اگر از تمام افراد موفق و کار آفرین نظرشان را درباره آموزش بپرسید، همه می گویند هیچ وقت آموزش را متوقف نکنید. آموزش یک قانون فروش محسوب می شود. هر روز علم خود را در زمینه فروش و خدماتی که انجام می دهید، افزایش دهید.

خلاقیت در فروش

این 20 قانون فروش را بشناسید


3. هدفگذاری را فراموش نکنید!


فروشندگان حرفه ای و در کل تاجران موفق، همیشه برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت برای خود مشخص می کنند و این موضوع را جزوی از قانون فروش می دانند. اهداف خود را مکتوب کنید و هر روز به آنها نگاه کنید.

 


4. کمک به مشتری


برخی فقط به دنبال پور سانت هستند و به مشتری اهمیتی نمی دهند. شما اینگونه نباشید و به قصد کمک به مشتری این کار را انجام دهید تا بهترین نتایج را دریافت کنید.

فروش و بازاریابی

این 20 قانون فروش را بشناسید


5. مشتری را درک کن


سوال پرسیدن و دانستن نیاز مشتری، قانون فروش محسوب می شود. به هیچ وجه نظر خود را به مشتری قالب نکنید، بلکه نیاز اصلی مشتری را جویا شوید و قضاوت بیجا نکنید.

 


6. رابطه طولانی بسازید


رفتار شما با مشتری، مهمترین قانون فروش محسوب می شود. به شکلی با مشتری برخورد کنید که انگار قرار است بارها او را ببینید. مطمئنا اگر شما شخصیت مشتری را بشناسید و همانگونه که دوست دارد با او برخورد کنید، خیلی بیشتر از پور سانت برای شما منفعت خواهد داشت.

مدیریت فروش

این 20 قانون فروش را بشناسید


7. محصول یا خدمات خود را باور کن!


اگر محصولی تولید می کنید یا خدماتی انجام می دهید، در قدم اول خود شما باید به محصول یا خدمات خود ایمان داشته باشید تا مشتریان هم به بتوانند به محصول یا خدمات شما اعتماد کنند. در غیر این صورت مشتری به راحتی حس شما را می فهمد و اعتماد خود را از دست می دهد.

 


8. راستشو بگو!


همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، صداقت با مشتری یک قانون فروش محسوب می شود. اگر واقعا قصد شما کمک به مشتری باشد، مطمئنا مشتری این موضوع را متوجه می شود.

تجربه فروش

این 20 قانون فروش را بشناسید


9. همه چیز و آماده کن!


شما باید قبل از صحبت با مشتری، تمام پرسش ها و کلید ها و پاسخ ها را داشته باشید تا حتی برای لحظه ای هم مشتری نتواند به شما شک نکند. همیشه برای فروش آماده باشید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

 


10. on time باشید!


on time بودن یک اصل مهم از قانون فروش است. به هیچ وجه تاخیر نکنید و این حس وقت شناسی را به مشتری ثابت کنید تا اعتماد مشتری را جلب کنید. در صورتی که نمی توانید به قرار خود برسید، حتما از قبل اطلاع دهید.

مبانی فروش

این 20 قانون فروش را بشناسید


11. مشتری واقعی را بشناسید


شما پس از مدتی به راحتی می توانید مشتری واقعی و غیر واقعی را تشخیص دهید. وقت خود را روی مشتریانی بگذارید که از خریدشان اطمینان دارید.

 


12. جلب اعتماد


زمانی که شما مشتری واقعی را بشناسید، به سرعت اعتماد مشتری را جلب می کنید. زمانی که مطمئن بودید مشتری واقعی در روبروی شما قرار دارد، شروع کنید به اطمینان سازی.

فنون فروش

این 20 قانون فروش را بشناسید


13. نگاه شما مهم است!


مشتری باید زکاوت و توجه شما نسبت به خودش را حس کند. تمام نکات کوچک و حتی بی اهمیت را به خاطر بسپارید تا بهترین شرایط را برای مشتری بوجود آورید. 

 


14. دانشِ محصول یا خدمات چیست؟


شما تا  زمانی که جواب تمام سوالات مربوط به محصول یا خدمات خود را ندانید، نمی توانید تمام مشتریان را متقاعد کنید. باید تمام راه هایی که باعث می شود محصول یا خدمات شما برای مشتری مفید باشد را بشناسید. اگر شما دانش کامل مربوط به خدمات یا محصول خود داشته باشید، به راحتی می توانید اعتماد مشتری را جلب کنید.

فروش بیشتر سوپرمارکت

این 20 قانون فروش را بشناسید


15. با نمک باشید!


اگر از من بپرسند بهرین وسیله فروش چیست، من می گویم با نمک بودن و روی خوش به مشتری نشان دادن بهترین وسیله فروش است. شادی باید بخشی از کار شما باشد و مشتری بتواند این شادی را همیشه حس کند. این موضوع در عین سادگی بسیار مهم و کارساز است. اولین قانون فروش برای شما، شادی است.

 


16. صادق باشید


اگر شما در کارتان صداقت واقعی داشته باشید، به هیچ وجه حرفتان را فراموش نمی کنید و در چشم مشتری بی اعتبار نمی شوید. صداقت واقعی را به کسب و کار خود وارد کنید تا نتایج شگفت انگیزی را دریافت کنید.

 


17. بد قول نباشید!


به هیچ وجه در چشم مشتری بدقول نشوید. حتی می توانید قول هایی بسازید به مشتری بدهید و به آن ها عمل کنید تا اعتماد مشتری را جلب کنید. اگر بدقولی از شما  دیده شود، شما را به چشم یک فرد بد قول می شناسند. 

قانون فروش

این 20 قانون فروش را بشناسید


18. پیگیری کنید، فقط همین!


مشتری را به حال خودش رها نکنید. حتی اگر نیاز شد 20 بار مشتری را ببینید یا تماس بگیرید، باز هم این کار را بکنید. مطمعن باشید که این پیگیری شما بی جواب نمی ماند.

 


19. تغییر کنید!


شما باید همسو با بازار و سلیقه مشتری، هر چیزی را تغییر دهید. تغییر در تمام جزئیات یک قانون فروش بهتر محسوب می شود. شما باید با تغییرات همرنگ شوید و برای رسیدن به سلیقه مشتریان، به معنای واقعی کلمه بجنگید.


20. خاطره بسازید!


زمانی که شما با روی خوش و لبخند و با علم کامل به کاری که انجام می دهید، به سراغ مشتری بروید، یک خاطره بسیار خوب از خودتان در ذهن مشتری ساخته اید. همیشه به این فکر کنید که زمانی که شما از آنجا رفتید، چه چیزی درباره شما می گویند. 

افزایش فروش

این 20 قانون فروش را بشناسید

 

کلام پایانی

تمامی مطالبی که در مقاله ی ( این 20 قانون فروش را بشناسید ) خواندیم، پیرامون راه های افزایش فروش بود. مطالب فوق می تواند علاوه بر افزایش فروش ، مسیر هدف شما را هموار کنند. در صورت نیاز می توانید در بخش دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی ، مقالات بیشتری از دیجیتال مارکتینگ  و بازاریابی را مطالعه فرمایید.

جهت خواندن مقالات فروش اینجا کلیک کنید

🔴 بی صبرانه منتظر نظر، انتقاد یا پیشنهاد شما در بخش دیدگاه هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *